KierAleta

KierAleta startet da jeg ble mama til vår andre datter.
Jeg hadde i lengre tid lagd forskjellig utstyr til den eldste datteren vår, men med 2 barn i hus og økende behov for tøy til barnehage og ellers, startet jeg for alvor å sy igjen.
Det ble til en del messer og salg via blogger mens den store finale ble utstilling sammen med mor og storesøster på Notodden.
Dessverre har nå tidstyven innhentet meg og jeg er ikke lenger aktiv på salgsfronten. Desto mere syr jeg nå til meg selv (tenke seg det!!) og barna & husbond nytter seg også av tekstilene mine.
Det er fortsatt min største hobby og gir glede langt inni hjertet når jeg setter meg ved maskinene for en stund sammen med dem. -Ekte spa-tid for meg!



onsdag 16. februar 2011

Rosa kjole

Det er jo slik at små jenter er veldig glad i rosa... -Enten vi voksne liker det eller ikke. Så hvis man skal gjøre barna glade er det ingen vei utenom, det må integreres en-eller-annen form for rosa i klærne. Men er man lur går det an å mikse og det har heldigvis designere av stoffer funnet ut, og all takk til dem!! Så denne er i oransj og rosa, litt frekk kombinasjon, som appelerer veldig til meg. Jeg har lagd kantebånd i metervis av dette stoffet, for jeg har lyst å ha det på overalt. (he he) Nå håper jeg jenta liker den også, tante var i alle fall veldig fornøyd med gaven som var bestilt.
Str 98

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar