KierAleta

KierAleta startet da jeg ble mama til vår andre datter.
Jeg hadde i lengre tid lagd forskjellig utstyr til den eldste datteren vår, men med 2 barn i hus og økende behov for tøy til barnehage og ellers, startet jeg for alvor å sy igjen.
Det ble til en del messer og salg via blogger mens den store finale ble utstilling sammen med mor og storesøster på Notodden.
Dessverre har nå tidstyven innhentet meg og jeg er ikke lenger aktiv på salgsfronten. Desto mere syr jeg nå til meg selv (tenke seg det!!) og barna & husbond nytter seg også av tekstilene mine.
Det er fortsatt min største hobby og gir glede langt inni hjertet når jeg setter meg ved maskinene for en stund sammen med dem. -Ekte spa-tid for meg!



mandag 2. desember 2013

Vinterleker

Linus, Alva og William får seg ny lue straks. De er foret med fleece, for plutselig var vinteren her! 
Jeg er kjempefan av fotoprint-stoffene, disse er fra Stofstedet.dk og Stoff & stil i Oslo. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar