KierAleta

KierAleta startet da jeg ble mama til vår andre datter.
Jeg hadde i lengre tid lagd forskjellig utstyr til den eldste datteren vår, men med 2 barn i hus og økende behov for tøy til barnehage og ellers, startet jeg for alvor å sy igjen.
Det ble til en del messer og salg via blogger mens den store finale ble utstilling sammen med mor og storesøster på Notodden.
Dessverre har nå tidstyven innhentet meg og jeg er ikke lenger aktiv på salgsfronten. Desto mere syr jeg nå til meg selv (tenke seg det!!) og barna & husbond nytter seg også av tekstilene mine.
Det er fortsatt min største hobby og gir glede langt inni hjertet når jeg setter meg ved maskinene for en stund sammen med dem. -Ekte spa-tid for meg!



fredag 3. desember 2010

Gi-bort-kjole

Når barna skal i selskap skal de selvsagt ha med seg gave! Denne skal bli med til ei jente som er veldig glad i rosa.. Jeg har satt på en øyestikker, en av mine nye dekorer tegnet av Hilde som jobber i barnehagen vår! Hun og Sverre har bidratt med en rekke nye, lekre tegninger som jeg har copyright på, heldige meg! :-D  -Nåvel, men siden jeg ville ha navn på også, tok jeg og forstørret opp det Victoria selv hadde skrevet i innvitasjonen, for da ble det hennes egen håndskrift som ble brodert! Kjolen er i rosa og brun fleece, kantet med brun chenille.

Øyestikker i redesign-stoff





1 kommentar: